sobota, 23 listopada 2013

Pokora

Naucz mnie Ojcze być posłusznym,
Naucz mnie kroczyć za Tobą,
Proszę porusz moje serce,
Żeby wicher wyrzucił z niego zło,
Nie dopuść Panie do moich upadków,
Bo stać przed Tobą chcę czysty.

Odpuść moje grzechy, które są,
Pokutę moją przyjmij szczerą,
Cóż jeszcze mi pozostało po marności,
Krocząc niepewnym krokiem po ziemi?
Niech skrzydła mnie obejmą,
Dadzą radość przedwczesną,
Z wiecznego uwolnienia,
Od tego co ciągnie w dół.

Kroczę za ogniem, ugaś go proszę,
Niech rozjaśni się kolejny dzień,
Niech pochodnia sprawiedliwości,
Zaświeci we mnie dla jasności,
Aby na nowo zapłonął ogień wiary,
W świątyni Ducha, jaką jest moje ciało,
Niech nie toczy nami hipokryzja i ułomność,
Niech doskonali nas pokora krzyża Golgoty.

Niech jest we mnie więcej Ciebie Boże,
Bo co między nami to tylko Ty możesz,
Powiedz więc do mnie gdzie jestem?
Czy tam gdzie ja czy Ty zechcesz?
Wznieś mnie w górę na skrzydłach,
Nie chcę Cię ranić, lecz cieszyć,
Od zaraz, od teraz, bez końca,
Przed twym tronem klęczeć w pokorze,
Me serce jest na wieki Twoje mój Boże!

Amen

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz