środa, 23 października 2013

Dwa miesiące

Tak szybko minęły,
Nasze dwa miesiące,
Nie ukryję swej radości,
Przedstawię ją wprost,
Bo tak ją dziś czuję,
Że aż z serca mi się wylewa.

Wiele mogę napisać,
Wiele mogę powiedzieć,
Bo przez ramiona i dłonie,
Jest we mnie radość,
Przez uśmiech i czułość,
Jest we mnie pokój,
Przez Boże działanie,
Jest we mnie spełnienie.

Przez całe życie idę,
Czasem roztrzęsiony,
Czasem zagubiony,
Czasem słaby,
Czasem rozgoryczony,
Lecz w miłości jestem,
Ukojony do końca,
Istnieję na innych warunkach,
Jesteś dla mnie jak powietrze.

Wszystko co związane,
Z Tobą przy mnie,
Jest dla mnie cenne,
Bóg jest przed nami,
Pragnę by nas prowadził,
Tylko jego plan jest właściwy,
Dla niego żyję i oddaję,
To co ze mnie niewłaściwe,
Aby zostało usunięte na zawsze.

Weź mnie znów za ręce,
W miłości swojej ukołysz,
Uśmiechem swoim otuchy,
Dodaj na kolejny dzień,
Który możemy spędzić razem,
Niech nasza miłość rośnie,
Niech do Boga przybliża,
Niech będzie piękna,
Aby nam i Jemu się podobała,
Niczego innego nie pragnę,
Tylko byśmy razem byli,
Szczęśliwi już zawsze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz