czwartek, 29 sierpnia 2013

Chcę pisać jeszcze!

Chcę więcej pisać dla Nieba!
Nic więcej mi nie potrzeba,
Jak móc pisać przez światło,
Dla prawdy tylko pióro wezmę,
Bo ślepoty nie zaakceptuję,
Głuchoty nie zostawię,
Chcę byś był wsparciem,
Dla zagubionych w świecie.

Wędrowałem przez lata,
Płakałem nocami nieustannie,
A teraz me łzy są ze szczęścia,
Które dałeś mi w małym serduszku,
Ofiarowałeś mi oczy niebieskie,
Delikatne ramiona,
Które obejmują,
Usta, które całują,
Dziękuję Ci za to wszystko,
Bo dla mnie jest to darem,
Który z łaski otrzymałem.

Nie pozwól nam się smucić,
Choćby świat się zawalił,
Pomóż nam się radować,
Aby nic nie zmąciło naszego spokoju,
Jesteśmy nosicielami dobrej nowiny,
Ewangelii, która uzdrawia i ratuje,
Modlitwy, która serca odbudowuje,
Postu, który oczyszcza,
Radości, która pomaga żyć.

Codziennie spoglądam w niebo,
Raz jest pochmurne,
Innym razem słoneczne,
Czasem pada deszcz,
Czasem ptaki latają po nieboskłonie,
Lecz nieważne co się dzieje w górze,
Ty zawsze jesteś przy nas,
Kochasz nas niezależnie od życia,
Niech będzie więc Tobie chwała,
Wszystko to jest Twoje,
A co nam użyczysz,
Pozwól nam pomnażać,
Abyśmy Twoje Królestwo budowali.

Amen

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz