środa, 7 sierpnia 2013

Modlitwa wspieranego

Jesteś silny i wielki Panie!
Ty jesteś opoką moją i twierdzą,
A ja schowany w duchu za murami,
Wiarą przyoblekłem serce moje,
To mnie ratuje od rozpaczy,
A lew ryczący myśli, że usta moje,
Zamknie na zawsze kłamstwem,
Lecz serce moje jest przy Chrystusie!

Pragnę trwać w obietnicy wybawienia,
Proszę Ojcze, abyś objął ramieniem,
Mą pogańską ziemską rodzinę,
Dotknij serca i skrusz je,
Aby mogły przyjść do Ciebie,
Bo nikt tak jak, Ty przez Ducha,
Nie potrafi pocieszyć duszy.

Raduje się z Twego powodu,
Że żyć mogę przez ofiarę,
Która kształtuje poznanie moje,
Która jest moją nadzieją,
Która daje mi poczucie bezpieczeństwa,
Bo cóż mi więcej potrzeba, prócz pewności,
Że Ty najlepiej troszczysz się o mnie?

Kochany Jahwe, słodka pieśni,
Rozbrzmiewa w moim wnętrzu,
Nieskończona jasność jest tutaj,
Niech objawi się każdemu,
Kto błądzi po drogach tego świata,
Modlę się o mnie i o każdego z nas,
Wierzę, że i Ty pragniesz,
Abyśmy byli z Tobą,
Mogąc wielbić Cię w nieskończoność.

Amen.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz