piątek, 30 sierpnia 2013

Hymn dziękczynny

Dziękuję Ci Panie za wszystko!
Za ptaki co po niebie płyną,
Za motyle co w ósemkę dziś fruwały,
Między kwiaty razem, bo raźniej,
Za bociany co na wiosnę przylatują,
Aby z dziećmi uciec przed jesienią,
Za deszcz co stuka w moje okna,
Pokropi wszystkie Twoje stworzenie.

Dziękuję Ci za braci i siostry,
Co są mi wskazówką i towarzystwem,
Co Ciebie wielbią przez wiarę,
Przynoszę Ci nas wszystkich,
Proszę abyś miał w swojej opiece,
W szczerości, czystości i ewangelii,
Nasze serca na Twoim względzie.

Dziękuję Ci za miłość Twoją,
Za to, że spełnieniem jesteś,
Tego czego poszukiwałem,
Że czekałem i trwałem,
Za pokorę Ci dziękuję,
Bo bez niej byłbym stracony,
Za cierpliwość, której uczysz,
Za radość, którą we mnie wzbudzasz!

Dziękuję Ci Panie za wszystko!
Co dałeś ze swej łaski dla mnie,
Cieszyć się będę wieczorem i rankiem,
Bo głowę udekorowałeś wiankiem,
Niech więc godne będą me czyny,
Zwycięstwa Chrystusa nad grzechem,
Bo jakże milszy mogę być Tobie,
Jeśli nie przez me posłuszeństwo ?

Amen

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz