piątek, 5 kwietnia 2013

Twoja koncepcja miłości

Nie ma wolności bez miłości, nieskrępowanej Bożej wśród ludzi, wobec policzków, spojrzeń i czynów. Nie ma miłości bez zaufania, wśród słów pokornych radości efektu wdrażania. Nie ma miłości bez wybaczania, lecz wobec naciągniętych słów, jak makaron serce może zostać złamane. A wolność w miłości jest bez skrępowania, bez lamentu i skamlania, sama w sobie jest piękna, jeśli tylko Ty w niej jesteś o Panie. Nie ma psalmu bez Bożego imienia i nie ma związku bez Twego potwierdzenia. A to, co pomiędzy ludźmi bez Ciebie, jest tylko namiastką tego, co prawdziwej relacji z Tobą nic nie jest w stanie zastąpić.

Ja mogę wymyślić coś innego, ale po co, skoro kiedyś próbowałem, a bez Ciebie to nie ma sensu przecież Panie. Żebym ja umiał kochać tak, jak Ty to ja się mogę nauczyć, ale tylko dzięki Twojemu prowadzeniu będę wiedział, co zrobić, a kiedy słowami nie ranić. Mowa moje może być słodka, ale może też być gorzka jak piołun. Gdzie więc jest równowaga, żeby słowem serca nie złamać?

Jestem poddany Twemu słowu, a posłuszny jestem Twoim zaleceniom. Nie będzie między nami bariery, ja nie pozwolę na to, abyśmy się widzieli, co czas jakiś, bo ja rozmawiać z Tobą Panie pragnę codziennie. Raz skosztowałem wolności od Ciebie i nie chcę by cokolwiek, bądź ktokolwiek mi ją odebrał. Jestem wolny od pęt, od zasmucenia, choć światem jestem zniesmaczony. Na Twoją ochotę, przez Twego Ducha ja chciałbym doświadczać miłości od Ciebie, a nie tej zmodyfikowanej przez ludzkie fantazje i przekonania. Zawsze takiej pragnąłem, a Ty to widzisz kochany Ojcze, więc dobrze mnie rozumiesz Ty jeden tam w niebie.Bo któż na ziemi tu poetę zrozumie, jak nie Ty Panie, bądź ktoś od Ciebie zesłany, w postaci ręki trzymającej przy zachodzie słońca, a złożonej razem z moją w modlitwie codzienne, a tulących ramion we śnie, które są kobiece, jak ja pragnę? Cieszy się serce moje Panie, że Ty moje myśli widzisz, a czas ustawiłeś tak, aby mnie przed tym faktem kształtować i przed pokusą uchronić. Za to Ci dzięki i chwała.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz